Select Language اس ام اس عاشقانه
کلبه محبت

هرچه شدم بی تو دلم وا نشد،جز تو کسی باب دل ما نشد،هرچه پرستو شدم و پر زدم ،هم نفسی مثل “تو” پیدا نشد!…

باران تکراری نمیشود هروقت بیاید دوست داشتنیست تو برای بارانی

اس ام اس عاشقانه سری ۳

دلتنگم از این لبخندهای خشک ، احوال‌پرسی‌ های معمولی ! چشمانِ من تصویری از جنسِ تو می‌خواهد . . .

موسیقی دوریت راچه کسی می سرایدکه صدای سکوتش همه هستی ام رافراگرفته…

آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش دعایت کنم میدانم به آنچه که میخواهی میرسی چرا که من هر بار یک هیزم به آتش اضافه میکنم

ساکنان دریا پس از مدتی صدای امواج را نمیشنوند…چه تلخ است قصه عادت….

 




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







چت تلگرام